PPC marketing
google a sklik (seznam)
Vytvoříme marketingovou kampaň přímo pro váš produkt nebo službu zaměřenou na vyhledávací síť napříč internetem. Okamžité výsledky, oslovení uživatelů, kteří hledají přímo vás.
Reklama ve vyhledávání na
Googlu a Seznamu?
Textová inzerce ve vyhledávací síti je velmi efektivní způsob, jak získat zákazníky,
kteří hledají přímo vaše služby.
Tato forma propagace vaší firmy má okamžité výsledky – větší počet relevantních návštěvníků na vašich stránkách, větší počet objednávek produktů / poptávek po vaší službe.
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-logo.png)
Vymyslíme funkční marketingovou strategii
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-protisk.png)
Vytvoříme poutavý obsah
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-reklamy-seznam.png)
Nasadíme reklamy
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-pro-mark-kampane.png)
Analyzujeme výsledky
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/02/reklama-google.png)
příklady reklam
Níže vidíme reklamní inzerci ve vyhledávání na Seznamu a vpravo na Googlu. V červeném rámečku 4 jednotlivé inzeráty firem, každý oddělený přerušovanou červenou čárou.
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/02/reklama-seznam-screen.png)
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/04/reklama-google-screen.png)
A jak to celé funguje?
Hlavní výhoda nasazení reklam v takzvané Vyhledávací síti jsou takřka okamžité výsledky,
už po 1. dnu můžeme analyzovat úspěšnost.
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-ikona-1.png)
Vaše poptávka
Přibližte nám co nejvíce váš produkt nebo službu, kterou nabízíte. Vaše cíle, co od reklamy očekáváte, například – zvýšit návštěvnost na webu, více objednávek – poptávek atp.
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-ikona-3.png)
nasazení reklam
Strategie je vymyšlená, tak hurá na nasazení reklamy do vyhledávačů. Jinými slovy, vytvoříme, nastavíme a spustíme kampaně dle stanovené strategie.
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-ikona-2.png)
průzkum trhu
Uděláme průzkum trhu ve vašem oboru a navrhneme konkrétní řešení propagace vašeho projektu s jasnou strategií a cíli.
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-ikona-4.png)
reporting - analýza
Pravidelně reportujeme výsledky kampaní, v případě potřeby děláme hlubší analýzy a upravujeme strategii k dosažení výsledků.
bannerová reklama & branding
Vytvoříme vám grafický obsah na který vám následně sestavíme kompletní marketingovou strategii od A do Z.
![bannery-seznam](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/02/bannery-seznam.png)
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-logo.png)
Vymyslíme funkční strategii
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-protisk.png)
Vytvoříme poutavý obsah
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-reklamy-seznam.png)
Nasadíme reklamy
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-pro-mark-kampane.png)
Analyzujeme výsledky
![686x448-bannerovka](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/686x448-bannerovka.png)
Bannerová reklama neboli Brandingové kampaně jsou perfektní způsob, jak zvýšit povědomí o vaší značce nebo produktu a přivést na web nové návštěvníky.
příklady nasazení reklam
Nasazení reklam v takzvané obsahové síti má nespočet možností na jaké uživatele internetu chcete cílit své sdělení.
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-nasazeni-bannerovka-zajmy.png)
zájmy uživatelů
Dělíme je na krátkodobé a dlouhodobé. Mezi ty krátkodobé patří skupina uživatelů, která v krátké době hledá konkrétní službu nebo produkt, například „Pan Novák se chystá koupit nový byt a tak se mu bude hodit stěhovací firma„.
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-nasazeni-bannerovka-temata.png)
témata
Marketingová kampaň s cílením na témata v praxi vypadá tak, že se naše reklama bude zobrazovat například na webech o daném tématu, které je pro nás zajímavé. Prodáváme oleje do osobních automobilů a dle tohoto se naše reklama bude zobrazovat všude, kde je obsah webu na téma automobilů.
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-nasazeni-bannerovka-umisteni.png)
cílení na umístění
Jak už z názvu vypovídá, jedná se o targetování uživatelů, kteří navštěvují konkrétní místa, weby, články, atp. Můžeme zvolit jen název domény, takže bude naše display reklama vidět všude na adrese zvoleného webu.
![](https://digitalight.cz/wp-content/uploads/2020/06/32x32-nasazeni-bannerovka-remarketing.png)
remarketing
Mocná zbraň zpětného cílení neboli retargeting. Jedná se o metodu, kde se zaměřujeme na uživatele, kteří už u nás na webu byli, ale třeba nedokončili požadovanou akci (poptávku, objednávku atp.) Zanalyzujeme chování návštěvníků a následně jim zobrazíme efektivní reklamu dle předchozího chování.