PPC marketing
google a sklik (seznam)
Vytvoříme marketingovou kampaň přímo pro váš produkt nebo službu zaměřenou na vyhledávací síť napříč internetem. Okamžité výsledky, oslovení uživatelů, kteří hledají přímo vás.
Reklama ve vyhledávání na
Googlu a Seznamu?
Textová inzerce ve vyhledávací síti je velmi efektivní způsob, jak získat zákazníky,
kteří hledají přímo vaše služby.
Tato forma propagace vaší firmy má okamžité výsledky – větší počet relevantních návštěvníků na vašich stránkách, větší počet objednávek produktů / poptávek po vaší službe.
Vymyslíme funkční marketingovou strategii
Vytvoříme poutavý obsah
Nasadíme reklamy
Analyzujeme výsledky
příklady reklam
Níže vidíme reklamní inzerci ve vyhledávání na Seznamu a vpravo na Googlu. V červeném rámečku 4 jednotlivé inzeráty firem, každý oddělený přerušovanou červenou čárou.
A jak to celé funguje?
Hlavní výhoda nasazení reklam v takzvané Vyhledávací síti jsou takřka okamžité výsledky,
už po 1. dnu můžeme analyzovat úspěšnost.
Vaše poptávka
Přibližte nám co nejvíce váš produkt nebo službu, kterou nabízíte. Vaše cíle, co od reklamy očekáváte, například – zvýšit návštěvnost na webu, více objednávek – poptávek atp.
nasazení reklam
Strategie je vymyšlená, tak hurá na nasazení reklamy do vyhledávačů. Jinými slovy, vytvoříme, nastavíme a spustíme kampaně dle stanovené strategie.
průzkum trhu
Uděláme průzkum trhu ve vašem oboru a navrhneme konkrétní řešení propagace vašeho projektu s jasnou strategií a cíli.
reporting - analýza
Pravidelně reportujeme výsledky kampaní, v případě potřeby děláme hlubší analýzy a upravujeme strategii k dosažení výsledků.
bannerová reklama & branding
Vytvoříme vám grafický obsah na který vám následně sestavíme kompletní marketingovou strategii od A do Z.
Vymyslíme funkční strategii
Vytvoříme poutavý obsah
Nasadíme reklamy
Analyzujeme výsledky
Bannerová reklama neboli Brandingové kampaně jsou perfektní způsob, jak zvýšit povědomí o vaší značce nebo produktu a přivést na web nové návštěvníky.
příklady nasazení reklam
Nasazení reklam v takzvané obsahové síti má nespočet možností na jaké uživatele internetu chcete cílit své sdělení.
zájmy uživatelů
Dělíme je na krátkodobé a dlouhodobé. Mezi ty krátkodobé patří skupina uživatelů, která v krátké době hledá konkrétní službu nebo produkt, například „Pan Novák se chystá koupit nový byt a tak se mu bude hodit stěhovací firma„.
témata
Marketingová kampaň s cílením na témata v praxi vypadá tak, že se naše reklama bude zobrazovat například na webech o daném tématu, které je pro nás zajímavé. Prodáváme oleje do osobních automobilů a dle tohoto se naše reklama bude zobrazovat všude, kde je obsah webu na téma automobilů.
cílení na umístění
Jak už z názvu vypovídá, jedná se o targetování uživatelů, kteří navštěvují konkrétní místa, weby, články, atp. Můžeme zvolit jen název domény, takže bude naše display reklama vidět všude na adrese zvoleného webu.
remarketing
Mocná zbraň zpětného cílení neboli retargeting. Jedná se o metodu, kde se zaměřujeme na uživatele, kteří už u nás na webu byli, ale třeba nedokončili požadovanou akci (poptávku, objednávku atp.) Zanalyzujeme chování návštěvníků a následně jim zobrazíme efektivní reklamu dle předchozího chování.